Kategoria ogłoszenia |
Dam pracę |
Nazwa firmy |
Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Chrzanowie sp. z o.o. |
Siedziba (miasto, kod pocztowy) |
Chrzanów 32-500 |
Ulica (nr budynku) |
Sokoła 30/5 |
Numer telefonu |
32 623 02 37 |
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Poszukiwany pracownik |
|
Wykształcenie |
· Wykształcenie wyższe techniczne: budownictwo/architektura/urbanistyka/ zarządzanie nieruchomościami lub pokrewne;
|
Rodzaj uprawnień budowlanych |
|
Proponowane stanowisko |
Specjalista ds. Inwestycji
|
Charakter oferowanej pracy |
ZAKRES OBOWIĄZKÓW · Samodzielne prowadzenie procesów formalno-prawnych związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji budowlanych i remontów, współpraca z organami administracji publicznej w sprawach formalnych, uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych, zezwoleń i uzgodnień w ramach procesu inwestycyjnego. · Umiejętność uzyskiwania warunków technicznych do planowanych inwestycji , współpraca z dostawcami mediów; · Zarządzanie powierzonymi projektami budowlanymi. · Opracowywanie dokumentów przetargowych (opisy przedmiotu zamówienia, kosztorysy inwestorskie, wnioski o wszczęcie postępowania, zapisy merytoryczne SIWZ, istotne postanowienia umów, współpraca z prawnikiem w tym zakresie), · Współpraca z działem technicznym i finansowym · Bieżąca współpraca z zewnętrznymi firmami wykonawczymi, projektowymi i nadzorem inwestorskim · Analizowanie i weryfikacja dokumentacji projektowej · Organizacja, prowadzenie i czynny udział w naradach koordynacyjnych, protokołowanie narad · Współuczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych robót · Opracowywanie planu remontów i realizacja tego planu · Dokonywanie analiz stanu formalno- prawnego nieruchomości, prowadzenie spraw dotyczących uregulowań formalno – prawnych;
WYMAGANIA: · Wykształcenie wyższe techniczne: budownictwo/architektura/urbanistyka/ zarządzanie nieruchomościami lub pokrewne; · Doświadczenie w prowadzeniu procesu budowlanego, procesu inwestycyjnego m.in. przy budowie budynków wielorodzinnych; · Wiedza z zakresu przepisów regulujących proces inwestycyjny, w tym ustaw: Prawo budowlane, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Prawo energetyczne, Prawo geologiczne i górnicze, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o ochronie przyrody oraz Prawo wodne o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, Prawo zamówień publicznych. · Min 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku · Umiejętność negocjacji · Znajomość pakietu Microsoft Office · Samodzielność, komunikatywność, rzetelność, zaangażowanie, sumienność w wykonywaniu obowiązków służbowych · Dobra organizacja pracy · Duża samodzielność i inicjatywa w działaniu · Prawo jazdy kat.B. · Mile widziane uprawnienia budowlane.
OFERUJEMY:
· Dowolna forma zatrudnienia (umowa o pracę, B2B – do omówienia); · Przyjazne środowisko pracy, nowoczesne zarządzanie; · Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego; · Elastyczny czas pracy; · Stabilną pracę, ze stałym wynagrodzeniem oraz premią uzależnioną od efektów pracy; · Terminowe wynagrodzenie; UWAGA: · Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami; · Prosimy o składanie ofert zawierających wyłącznie wymienione wymagania; · Zastrzegamy sobie prawo unieważnienia procedury rekrutacyjnej bez podania przyczyn;
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
|
Kategoria ogłoszenia |
Dam pracę |
Nazwa firmy |
Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Chrzanowie sp. z o.o. |
Siedziba (miasto, kod pocztowy) |
Chrzanów 32-500 |
Ulica (nr budynku) |
Sokoła 30/5 |
Numer telefonu |
32 623 02 37 |
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Poszukiwany pracownik |
|
Wykształcenie |
Wykształcenie techniczne - warunek konieczny
|
Rodzaj uprawnień budowlanych |
|
Proponowane stanowisko |
Zarządca Nieruchomości
|
Charakter oferowanej pracy |
Zakres obowiązków: - kompleksowe zarządzanie budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi (13 budynków) na terenie Chrzanowa i Trzebini oraz lokalami usługowymi (18-20), w tym koordynowanie wszystkich podmiotów współpracujących przy ich utrzymaniu (konserwator, firma sprzątająca, firma utrzymująca tereny zewnętrzne, firmy wykonawcze) - rozwiązywanie wszelkich problemów oraz awarii, przy współpracy z biurem TBS, zgłaszanych przez najemców - zlecanie i kontrolę robót konserwacyjnych oraz remontowych wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów i zleceń - zapewnianie sprawności funkcjonowania urządzeń i instalacji budynków poprzez zgłaszanie wszelkich zauważonych usterek
- prowadzenie bieżącej obsługi nieruchomości w zakresie kontroli części wspólnych, terenów zewnętrznych oraz pomieszczeń technicznych a także piwnic i strychów. - prowadzenie spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem nieruchomości, - okresowe rozliczanie co i cw - dbałość o estetykę obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych, - nadzór nad bezpieczeństwem obiektów, - realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania.
Nasze wymagania: - minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku zarządcy budynków mieszkalnych - wykształcenie techniczne - warunek konieczny - znajomość Prawa budowlanego, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawo o własności lokali, Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawy o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy Prawo energetyczne. - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office - analityczne myślenie, samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów - prawo jazdy kat. B - dyspozycyjność, - zaangażowanie, - bardzo dobra organizacja pracy, Mile widziane · posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości, uprawnienia budowlane · dobra, praktyczna znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.
Oferujemy: - pracę w doświadczonym, dynamicznym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na umowę o pracę. - regularne wynagrodzenie, plus do 30% premii uznaniowej. - elastyczny czas pracy - ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności, - możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
|