Dam pracę

Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Chrzanowie sp. z o.o. - oferty pracy

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Kategoria ogłoszenia

Dam pracę

Nazwa firmy

Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Chrzanowie sp. z o.o.

Siedziba (miasto, kod pocztowy)

Chrzanów 32-500

Ulica (nr budynku)

Sokoła 30/5

Numer telefonu

32 623 02 37

E-mail

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Poszukiwany pracownik

 

Wykształcenie

·         Wykształcenie wyższe techniczne:  budownictwo/architektura/urbanistyka/ zarządzanie nieruchomościami lub pokrewne;

 

Rodzaj uprawnień budowlanych

 

 

Proponowane stanowisko

Specjalista ds. Inwestycji

 

Charakter  oferowanej pracy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

·         Samodzielne prowadzenie  procesów formalno-prawnych związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji budowlanych  i remontów, współpraca z organami administracji publicznej   w sprawach formalnych, uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych, zezwoleń i uzgodnień w ramach procesu  inwestycyjnego.

·         Umiejętność uzyskiwania warunków technicznych do planowanych inwestycji , współpraca z dostawcami mediów;

·         Zarządzanie powierzonymi projektami budowlanymi.

·         Opracowywanie  dokumentów przetargowych (opisy przedmiotu zamówienia, kosztorysy inwestorskie, wnioski o wszczęcie postępowania, zapisy merytoryczne SIWZ, istotne postanowienia umów, współpraca z prawnikiem w tym zakresie),

·         Współpraca z działem technicznym i finansowym

·         Bieżąca współpraca z zewnętrznymi firmami wykonawczymi, projektowymi i nadzorem inwestorskim

·         Analizowanie i weryfikacja dokumentacji projektowej

·         Organizacja, prowadzenie  i czynny udział w naradach koordynacyjnych, protokołowanie narad

·         Współuczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych robót

·         Opracowywanie planu remontów i realizacja tego planu

·         Dokonywanie analiz stanu formalno- prawnego nieruchomości, prowadzenie spraw dotyczących uregulowań formalno – prawnych;

 

WYMAGANIA:

·         Wykształcenie wyższe techniczne:  budownictwo/architektura/urbanistyka/ zarządzanie nieruchomościami lub pokrewne;

·         Doświadczenie w prowadzeniu procesu  budowlanego, procesu inwestycyjnego m.in. przy budowie budynków wielorodzinnych;

·         Wiedza z zakresu przepisów regulujących proces inwestycyjny, w tym ustaw: Prawo budowlane, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,  Prawo geodezyjne i kartograficzne, Prawo energetyczne, Prawo geologiczne i górnicze, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o ochronie przyrody oraz Prawo wodne o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, Prawo zamówień publicznych.

·         Min 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

·         Umiejętność negocjacji

·         Znajomość pakietu Microsoft Office

·         Samodzielność, komunikatywność, rzetelność, zaangażowanie, sumienność w wykonywaniu obowiązków służbowych

·         Dobra organizacja pracy

·         Duża samodzielność i inicjatywa w działaniu

·         Prawo jazdy kat.B.

·         Mile widziane uprawnienia budowlane.

 

OFERUJEMY:

 

·         Dowolna forma zatrudnienia (umowa o pracę,  B2B – do omówienia);

·         Przyjazne środowisko pracy, nowoczesne zarządzanie;

·         Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;

·         Elastyczny czas pracy;

·         Stabilną  pracę, ze stałym wynagrodzeniem oraz premią uzależnioną od efektów pracy;

·         Terminowe wynagrodzenie;

UWAGA:

·         Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami;

·         Prosimy o składanie ofert zawierających wyłącznie wymienione wymagania;

·         Zastrzegamy sobie prawo unieważnienia procedury rekrutacyjnej bez podania przyczyn;

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

Kategoria ogłoszenia

Dam pracę

Nazwa firmy

Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Chrzanowie sp. z o.o.

Siedziba (miasto, kod pocztowy)

Chrzanów 32-500

Ulica (nr budynku)

Sokoła 30/5

Numer telefonu

32 623 02 37

E-mail

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Poszukiwany pracownik

 

Wykształcenie

Wykształcenie techniczne - warunek konieczny

 

Rodzaj uprawnień budowlanych

 

 

Proponowane stanowisko

Zarządca Nieruchomości

 

Charakter  oferowanej pracy

 

Zakres obowiązków:

- kompleksowe zarządzanie budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi (13 budynków) na terenie Chrzanowa i Trzebini oraz lokalami usługowymi (18-20), w tym koordynowanie wszystkich podmiotów współpracujących przy ich utrzymaniu (konserwator, firma sprzątająca, firma utrzymująca tereny zewnętrzne, firmy wykonawcze)

- rozwiązywanie wszelkich problemów oraz awarii, przy współpracy z biurem TBS, zgłaszanych przez najemców

- zlecanie i kontrolę robót konserwacyjnych oraz remontowych wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów i zleceń

- zapewnianie sprawności funkcjonowania urządzeń i instalacji budynków poprzez zgłaszanie wszelkich zauważonych usterek

 

- prowadzenie bieżącej obsługi nieruchomości w zakresie kontroli części wspólnych, terenów zewnętrznych oraz pomieszczeń technicznych a także piwnic i strychów.

- prowadzenie spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem nieruchomości,

- okresowe  rozliczanie co i cw

       - dbałość o estetykę obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych,

- nadzór nad bezpieczeństwem obiektów,

- realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania.

 

Nasze wymagania:

- minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku zarządcy  budynków mieszkalnych

- wykształcenie techniczne - warunek konieczny

- znajomość Prawa budowlanego, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawo o własności lokali, Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawy o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy Prawo energetyczne.

- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office

- analityczne myślenie, samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów

- prawo jazdy kat. B

- dyspozycyjność,

- zaangażowanie,

- bardzo dobra organizacja pracy,

Mile widziane

·         posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości, uprawnienia budowlane

·         dobra, praktyczna  znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.

 

Oferujemy:

- pracę w doświadczonym, dynamicznym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na umowę o pracę.

- regularne wynagrodzenie, plus do 30% premii uznaniowej.

- elastyczny  czas pracy

- ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,

- możliwość rozwoju zawodowego.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

© 2021 Śląska Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa. Design & Development by Boar's