All for Joomla All for Webmasters

Zaproszenie na szkolenie z nowego systemu LEX

     Szanowni Państwo,

 

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarczamy specjalistyczną wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla  profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej.

Znajdują się Państwo w gronie użytkowników serwisu LEX

Zależy nam, aby korzystanie z systemu LEX było dla Państwa łatwe i efektywne, dlatego przygotowaliśmy specjalnie dla:

 

Polskiej Izby Inżynierów

bezpłatne sprofilowane szkolenie online.

 Przygotowaliśmy dla Państwa dwa terminy. Każdy z Państwa może dokonać zapisu na szkolenie klikając w link obok wybranej daty i wypełniając krótki formularz rejestracyjny. Następnie na podany przez państwo w formularzu adres e-mail zostanie przesłany link do szkolenia (w przeddzień i w dacie szkolenia). Szkolenie jest realizowane w trybie online w czasie rzeczywistym, czyli mogą Państwo w trakcie szkolenia zadawać pytania na czat. Spotkanie potrwa ok 75-90 minut.

 

Termin pierwszy: 12.09.2019 godz. 15.00

Link do zapisów:

https://szkolenia.wolterskluwer.pl/karta-szkolenia/nowa-platforma-lex-szkolenie-z-funkcjonalnosci-serwisu-dla-polskiej-izby-inzynierow,1062.html

 

Termin drugi: 24.09.2019 godz. 10.00

Link do zapisów:

https://szkolenia.wolterskluwer.pl/karta-szkolenia/nowa-platforma-lex-szkolenie-z-funkcjonalnosci-serwisu-dla-polskiej-izby-inzynierow,1061.html

 

Temat: Dowiedz się, jak LEX usprawni Twoją pracę

 

Program szkolenia:

 

  • Zaprezentowanie różnych metod wyszukiwania informacji: haseł, aktów prawnych, orzeczeń, komentarzy, procedur, wzorów oraz innych dokumentów.
  • Precyzyjne dotarcie do poszukiwanych zasobów, dzięki możliwości zawężania wyników.
  • Skuteczna nawigacja i wygodna praca z dokumentem, aktami prawnymi, orzecznictwem, komentarzami, wzorami i innymi dokumentami.
  • Powiązania między różnymi kategoriami dokumentów w systemie.

 

  • Narzędzia ułatwiające katalogowanie wybranych przez użytkownika informacji oraz ich dalsze wykorzystanie (drukowanie, przesyłanie, zapisywanie w wygodnym formacie).
  • Omówienie personalizacji systemu. Ustawienie na stronie startowej niezbędnych informacji zgodnie z potrzebami użytkowników.
  • Omówienie funkcji zadawania pytań ekspertom z poszczególnych dziedzin.

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Warto zobaczyć

bip logo

faq


faq

Kalendarz

Październik 2019
Pn Wt Śr Cz Pt So N
04
05
06
08
13
19
20
24
25
26
27
29
31

Media

 

 

 

 

 

Początek strony